VERZENDEN
Wij doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, zullen wij onder normale omstandigheden dezelfde dag nog verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
VERZENDKOSTEN
Verzendkosten zijn tussen de €4,95 (voor artikelen onder de 150cm) en €7,95 (voor artikelen 150cm of langer) afhankelijk van het pakket formaat.
Gratis voor bestellingen binnen Nederland en België vanaf € 49,- zowel thuis of bij een DPD pakketshop (ophalen bij DPD pakketshops tijdelijk niet mogelijk i.v.m Covid-19 maatregeling/lockdown).
LEVERTIJD
Levering verloopt geheel via DPD tenzij anders aangegeven. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. U ontvangt na uw bestelling van ons een Track & Trace e-mail. Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Heeft u gekozen voor aflevering bij een DPD servicepunt? Houd er dan rekening mee dat uw pakket de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) bij het DPD punt geleverd wordt. Haal het pakket binnen 7 werkdagen op. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met het DPD punt, dit om retournering van het pakket en extra verzendkosten te voorkomen.
RETOURNEREN
IS RETOURNEREN GRATIS?
- Nee, u dient derhalve zelf de retourkosten te dragen (Herroepingsrecht uitgezonderd)
- Retourneren is alleen gratis als het product defect is en/of onder garantie valt.
KRIJG IK DE VERZENDKOSTEN VERGOED?
- Particulier: Indien u alle producten retourneert krijgt u het volledig aankoopbedrag teruggestort..
- Bedrijf: Nee, echter gelden er voor bedrijven andere regels. Indien u uw zakelijke order retourneert, verrekenen wij €5,95 verzendkosten per pakket. Ook al heeft u in eerste instantie gratis verzending gekregen, brengen wij deze toch in rekening (€5,95 per pakket). Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoerder in eerste instantie om uw pakket op te laten sturen. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij crediteren nooit de retourkosten.
WAT ZIJN DE RETOURMOGELIJKHEDEN?
Binnen 60 dagen na ontvangst van uw product heeft u 1 optie:
- Uw product retourneren en uw geld terug laten storten.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.
Let op! Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt wordt er 50% van het aankoopbedrag ingehouden.
HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U dient altijd eerst uw retouraanvraag per e-mail aan te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin een vermelding van uw ordernummer en de reden van retourneren.
WILT U LIEVER UW RETOUR ZELF AFLEVEREN BIJ ONS MAGAZIJN?
Dan kunt u binnen 14 dagen na aanvraag van uw retour naar ons magazijn gaan om het retour pakket af te leveren. Uw retourtermijn is momenteel uitgesteld i.v.m COVID-19. Dit betekent dat u langer de tijd heeft om uw retour terug nara ons magazijn op te sturen.
Ons magazijn adres:
Neonweg 192
1362 AE Almere
WAT GEBEURT ER ALS IK DE DEFECTE PRODUCT(EN) NIET RETOURNEER?
- Als u kosteloos een of meer vervangende producten van ons toegestuurd heeft gekregen in verband met garantie, en u heeft niet de defecte artikel(en) geretourneerd binnen de 60 dagen retourtermijn (tenzij u anders geïnformeerd ben), zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van de product(en) in rekening te brengen.
- Als u het product voor een of het andere reden niet kan retourneren (i.v.m. Covid-19), graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen uw retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.
VEELGESTELDE RETOUR VRAGEN
- Heeft u opgegeven dat u uw order wilt retourneren?
Dan vragen wij u vriendelijk deze te retourneren binnen 14 dagen (COVID-19 retourtermijn uitgesteld). U krijgt dan het volledige aankoopbedrag gecrediteerd. Echter voor bedrijven zijn wij genoodzaakt de oorspronkelijke verzendkosten van 5,95 per pakket in rekening te brengen. - Wat zijn de retourkosten?
U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. U kunt uw bestelling retourneren met een verzender naar keuze. Prijzen voor het retourneren kunnen hierdoor variëren. Mocht u uw gehele bestelling retourneren dan krijgt u het volledige aankoopbedrag gecrediteerd. Echter gelden er voor bedrijven andere regels. Indien u uw zakelijke order terugstuurt, verrekenen wij 5,95 verzendkosten per pakket. Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoerder in eerste instantie om uw pakket op te laten sturen. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij crediteren nooit de retourkosten.
- Wanneer is retourneren gratis?
Mocht uw bestelling defect zijn aangekomen of heeft u de verkeerde producten ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een DPD retourlabel waarmee u de defecte of verkeerd geleverde producten kosteloos retour kan sturen. Retourneer defecte of verkeerd geleverde artikelen binnen 14 dagen tenzij anders vermeld, om extra kosten te voorkomen. Deze extra kosten bestaan uit de prijs van het artikel en de retourkosten. - Retourneren van Defecte ProductenAls het artikel niet geretourneerd zijn binnen de 60 dagen retourtermijn, zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van het artikel in rekening te brengen. Als u het product voor een of het andere reden niet kan retourneren, graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen uw retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.
- Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Vanaf het moment dat wij uw retour hebben ontvangen hanteren wij 3-5 werkdagen om dit te verwerken. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending. Bij een credit, ontvangt u het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft nadat u de creditfactuur per e-mail ontvangen heeft.
- Kan ik een artikel ook omruilen?
Ja, dat kan. De snelste manier om iets om te ruilen is door een nieuwe bestelling te plaatsen. Wij gaan dan gelijk voor u aan de slag om de juiste producten bij u te leveren. De artikelen die u wilt retourneren kunt u retour sturen naar ons retouradres. U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten en het weer inpakken van de producten. Uw retourzending zal na ontvangst binnen 3-5 werkdagen worden verwerkt.
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave te retourneren. U heeft recht op creditering van het aankoopbedrag binnen de retourtermijn. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen. Hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.